1/09/2012

Знову до науки


     Сьогодні вночі я приїхав в Клайпеду (Литва), де стартує другий семестр мого навчання в LCC. Три тижні вдома, які пролетіли як три дні і знову до науки, до нових знайомств, знань і досвіду. Їхав я цього разу через Ригу, це трохи дорожче і довше, ніж через Вільнюс, але воно було того варте. 

     Потяг номер 72 Запоріжжя Київ, день в Києві з друзями і братом.
     Автобус (ecolines.ua) до Риги, шлях зайняв приблизно 16 годин і 8 січня пообіді я вже був у столиці Латвії. Центр і старе місто дуже гарне, а околиці - суцільний совдеп. Кілька годин погуляв по старому місту, заліз на вежу, з якої все це видно і пройнявся духом Різдва, який ще вирує по вузеньким вулицям міста.

     Ввечері мене чекав автобус до Клайпеди (ollex.eu), а точніше це була маршрутка, яка за 4 години домчала нас до місця призначення і о першій ночі я вже стелив ліжко і вкладався спати у своїй кімнаті.

Усі квитки куплялися через інтернет, для цього довелося зареєструвати і прив`язвати картку до PayPal акаунту, який набагато спрощує інтернет шопінг по всьому світу.


     Зараз починається так званий Add/Drop тиждень, коли я можу додати собі якісь класи чи "дропнути" ті, що мені не подобаються чи не потрібні. Ось класи, які є в моєму розкладі, нагадую, це все англійською:

- History of World Civilizations
- Introduction to Literature
- Academic Writing
- Public Speaking
- Business Spreadsheats
- Quantitative Reasoning

     Business Spreadsheats я вже встиг дропнути і замість нього взяв собі Introduction to Conflict Studies. Частково я можу керувати своїм розкладом і змінювати його так, як мені зручно. Є курси, які я зобов`язаний пройти, і я можу їх поставити собі у першому році, а можу залишити на останній. І є так звані electives, тобто курси не передбачені моєю спеціальністю, але цікаві мені. Я можу взяти чотири таких класа на протязі усього навчання.

     Ще до нас у кімнату підселили американця Остіна, який тут по програмі Study Abroad Program усього на один семестр. Тобто я буду поліпшувати свою англійську не тількі у класах, але і в кімнаті.

     На цьому тижні проявлю і оцифрую плівку з Риги і обов`язково викладу. А поки що з Різдвом вас зі столиці Латвії:

 

2 комментария:

  1. не знала, що ти там вчишся.
    в цьому універі маю двох знайомих - один з них місцевий, а дівчинка з черкас. якщо забракне спілкування наживо з українцями, може дати її контакти )))

    ОтветитьУдалить
  2. а хто знайомі?..я маю їх знати

    ОтветитьУдалить